Bing histogramy odhalují lepší metriky pro byznys inteligenci s distribucí dat¨

Categories Nezařazené0 Comments

Jednoduchý průměr je ok, ale histogramy vašich CPC dat vám mohou pomoci lépe pochopit body dat, které se schovávají. Tento článek je první z trilogie článků, které budeme publikovat o nástrojích Bingu pro distribuci dat.

 
V oblasti byznysové inteligence, a hlavně, BI extrahováno z výkonu vyhledávání, průměry jsou všudypřítomné. Cena za prokliky, cena za akvizici a průměrné pozice jsou metriky, které by měly okamžitě naskočit do hlavy, ale ostatní jako průměrná hodnota příkazu zarůstají mechem.
 
Není tu nic tak strašného jako jednoduchý průměr, ale ve spoustě případech mohou být naprosto bezúčelné nebo ještě více klamavé, protože jejich jsou velice lehce ovlivněny outlier daty. Abychom velice jednoduše ilustrovali naši pointu, zkuste si představit portfolio asi deseti klíčových slov. Devět z těch klíčových slov mají každý po jednom kliknutí, každý z nich stojí jeden dolar. Desáté slovo má také jeden klik, ale tenhle klik vás stál šest dolarů. To vám dá průměrné CPC portfolia na hodnotu dolaru padesát, což je velmi velké zjednodušení hodně důležitých informací, které jsou vám takto „zatajeny“.
 

(Překlad obrázku: Představte si portfolio o deseti klíčových slovech
Devět z těchto deset klíčových slov mají PCP o hodnotě jednoho dolaru, zatímco desáté klíčové slovo má hodnotu šesti dolarů.
To vytváří průměrné CPC o hodnotě jednoho dolaru a padesáti centů, což je o padesát procent větší než median PCP (jeden dolar), což je daleko relevantnější reprezentace dat).
 
Samozřejmě, portfolia jsou obecně větší než klíčová slova a s velkou pravděpodobností toho, že tyto průměry zakalí čisté vody vaší analýzy, jenom roste. A jako takový účel této třídílné série je pomoci vám, abyste se stali více pohodlnými při přemýšlení nad vašimi daty, co se týče distribucí, což vám také pomůže získat daleko více informací a kontextu do vašich metrik a výpočtů a také vám může pomoci oprostit se od průměrů.
 
Pojďme tedy začít tím, že zvýrazníme rozdíl mezi pohledem na shrnutí a pohledem na distribuci, u obou budeme používat CPC jako příklad. Níže je standardní metoda vizualizace vašeho CPC výkonu za jeden jediný měsíc.