Google rozšiřuje své kampaně aplikací pro inventář vyhledávání na iOS prohlížeče

Categories Nezařazené0 Comments

Není tu nic, co by mohli učinit inzerenti na aplikacích, aby získali přístup k tomuto novému inventáři reklam. Aktivní kampaně v aplikacích budou automaticky dostávat modelované převody ve sloupci „převody“ jejich hlášení Google Ads. Inzerenti, kteří se spoléhají na nástroje třetích stran, by si ale měli být vědomi toho, že tyto převody nebudou dostupné na těchto platformách nástrojů. A pro ty, kteří nedávno začali používat hlášení, Google uvedl: „Doporučujeme vám, abyste monitorovali vaše přihazování a rozpočty, neboť se mohou objevit menší nesrovnalosti ve výkonu poté, co budou tyto aktualizace spuštěny naživo.“
 
Proč by nás to mělo zajímat.
 
iOS účty mají podíl zhruba poloviny všech domácích operačních systémů mobilních zařízení na trhu, alespoň podle dat od společnosti Statcounter a Statista. Tyto rozšířené vyhledávací inventáře kampaní v aplikacích tak mohou dostat daleko větší obecenstvo do dosahu inzerentů na aplikacích.