Přímo od Google, největší trendy ovlivňující PPC jsou soukromí a automatizace

Categories Nezařazené0 Comments

Právě nyní jsme dobře za koncem letošního Google Marketing live, který byl hostován v červenci v San Francisku. Nyní jste pravděpodobně již slyšeli o těch nejnovějších zprávách o beta testování a produktových změnách – to „cože“ toho, co bylo oznámeno. Já sám jsem nanejvýše vzrušen ohledně přidaných kontrol, které přicházejí pro automatizované přihazování. Ale co většina médií vůbec nepokryla, je to, co se skrývá za novými aktualizacemi. Jinými slovy, jak vlastně exekuční vedoucí Google mluví o průmyslu a proč tyto nové funkce míří na největší výzvy, kterým inzerenti čelí.
 
Věřím tomu, že moment k reflexi některých těchto velice slabých nápověd ohledně toho, jak oznámení byla zveřejněna, nám může pomoci získat nějaké postřehy o tom, jak vlastně Google funguje uvnitř. Co si myslí tým reklam? Co to může znamenat pro to, co vybudují příště? A co to znamená pro nás, PPC profíky, zatímco se prostředí Google Ads možností neustále mění.
 
Opravdu věřím v hodnotu čtení mezi řádky, protože dokonce i v mých dnech jako zaměstnance Google, jsem jednoduše nemohl vědět každý detail toho, co Google Ads dělaly, avšak během otázek a odpovědí na konferencích jako SMX se ode mě očekávalo, že odpovím. Častokrát jsem měl odpovědi, protože jsem věděl, jak produkty a inženýři mysleli a věděl jsem o tom, co je motivovalo. Všechno, co jsem akorát musel udělat, bylo spojit pár teček dohromady.
 
Takže pojďme se nyní podívat na některá stanoviska, která učinili Google exekutivci na Google Marketing Live v roce 2019, které jsem shledal zajímavé a co si myslím, že znamenají pro průmysl.
 

Největší podniky a podnikatelé na světě jsou založeny na důvěře uživatelů.

 
Prabhakar Raghavan, SVP Google Ads, se zaměřil na potřebu soukromí, neustále rostoucí obavu mezi regulátory. Všichni ještě stále chytáme dech od událostí hlavních změn, které jsme museli učinit v minulém roce s GDPR v Evropě, avšak tohle možná je jenom začátek. Dokonce inzerenti ve Spojených Státech, kteří se ještě nemuseli starat o GDPR, pravděpodobně budou muset začít pořádně myslet o dopadu CCPA (California Consumer Privacy Act), který vejde v účinnost prvního ledna 2020.
 
Raghavan uvedl, že spotřebitelé redefinovali jejich očekávání a nyní očekávají, že budou schopni hladkého pohybu napříč internetem a napříč zařízeními, zatímco budou mít personalizovanou zkušenost A v ten samý moment budou mít ochráněné jejich soukromí.