Úpravy reklam jsou nyní dostupné pro všechny Microsoft Advertizing účty

Categories Nezařazené0 Comments

Úpravy reklam byly okolo už v Google Ads po několik let, ale nyní je mohou inzerenti využít také v jejich kampaních na Microsoft Advertizing. Microsoft Advertizing (původně Bing ads) oznámil ve středu, že jejich úpravy reklam jsou nyní dostupné pro všechny inzerenty na celém světě.
 

Proč by nás to mělo zajímat

 
S úpravami reklam můžeme dynamicky vyškatulkovat naše kopie reklam na základě vlastností definovaných ve feedu. Můžete tak nabízet reklamy, které jsou více relevantní pro požadavky, aniž byste tak museli budovat stovky či tisíce variací.
 
Například, ukazujete odlišné nabídky pro uživatele na základě cílené lokace, propagace a více. Na rozdíl od Google, Microsoft Advertizing dovoluje aplikovat úpravy reklam podle obecenstva, k tomu všemu také podle klíčových slov, skupin reklam, kampaní anebo skupin reklam.
 
Pro některé nápady na použití úprav reklam pro e-komerci, podívejte se na článek Joe MArtineze „Zlepšování textu reklam e-komerce s daty feedu úprav reklam.“
 
Jako s Googlem, můžete použít vlastnost „datum“ ve vašem feedu, abyste tak mohli nabízet nejrůznější omezené nabídky ve vašich reklamách. Například reklamu strukturovanou takto:
 
{=Deals.Product}
www.contoso.com
Get {=Deals.Promo} – offer ends in {=COUNTDOWN(Deals.Ends_by)}.
Buy now for only {=Deals.Start_price}
Could render like this:
Contoso 16V Vacuum
www.contoso.com
Get 30% off with free shipping – offer ends in 2 days.
Buy now for only $70.00

Více o úpravách reklam na Microsoft Advertizing

 

  • Pokud již používáte úpravy reklam v Google Ads, Google nástroj importu bude importovat tyto feedy a reklamy do vašich účtů na Microsoft Advertizing
  • K tomu všemu a ke Google Import tool, můžete také vytvořit a spravovat feedy s nástrojem správy feedů v Microsoft ADvertizing uživatelským rozhraním (sdílená knihovna – business data) nebo skrze celkovou API integraci. Brzy budete schopni naplánovat nahrávání feedu z URL adresy, tvrdí společnost.
  • Podívejte se na pomocnou stránku Microsoft Advertizing, abyste začali s úpravami i vašich reklamních feedů.