Jsou vaše Google textové reklamy zkracovány? Tady je něco, co byste měli zvážit

Categories Nezařazené0 Comments

Tento týden Andrea Cruz, manažer digitálního marketingu ve společnosti KoMarketing, si všimla, že titulky textových reklam a jejich popisky se čím dál častěji zkracují a přemýšlela nad tím, proč se tomu tak děje, jestli se něco nového nezměnilo.

Proč se vlastně zkracování reklam děje?

 
Měli byste mít neustále jednu věc na paměti a to je to, že zkracování je hlavně o pixelech, spíše než o specifickém počtu znaků, protože širší znaky používají více pixelů. V roce 2016, když byly představeny textové rozšířené reklamy, Google uvedl, že inzerenti by měli zvážit limitaci délky titulku na třicet tři znaků, aby je udrželi od potencionálního zkrácení. A to je stále doporučovaná délka v pomocném centru, dokonce i když Google přidal třetí možnost titulku:
 
V některých situacích GOogle Ads potřebují zkrátit váš text, obvykle s elipsou („…“). To by se mohlo  stát, pokud vaše textová reklama často používá širší znaky (jako například „m“) namísto užších znaků (jako například „i“), protože text titulku by mohl být širší než dostupné místo pro něj v některých velikostech prohlížečů. S většinou latinských jazyků se můžete tomuto efektu vyhnout tím, že limitujete celkový počet linie znaků na třicet tři znaků celkem.“
 
K tomu všemu, pokud se přehled reklamy v Google Ads ukazuje jako plný titulek, Google uvádí, že bude pravděpodobně obvykle vykreslen zcela kompletně.
 
Pro popisky Google neuvádí žádné specifické pravidla a nástroj přehledu neukazuje žádné zkrácení. Znovu, záleží jenom na pixelech. V několika výsledcích, na které jsem se díval, se zkracování popisku stávalo reklamám s osmdesáti čtyřmi a osmdesáti šesti znaky v plné jedné linii, protože měl popis příliš úzkých znaků a písmen.